fbpx

Przygotowaliśmy dla Państwa ofertę cenową na poszczególne usługi. Do każdego zgłoszenia podchodzimy indywidualnie dlatego prosimy o kontakt w celu uszczegółowienia zakresu.

  • Rodzaje usług

  • Helpdesk telefoniczny/mailowy
  • Helpdesk u klienta
  • Praca zdalna
  • Dojazd do klienta
  • Czas reakcji**
  • Dodatkowa godzina u klienta
  • Konfiguracja nowego sprzętu
  • Administracja serwera
  • Monitoring sprzętu
  • Bieżąca aktualizacja oprogramowania
  • Doradztwo w zakresie modernizacji oraz zakupu nowego sprzętu
  • Opcja 5 komputerów

  • 800 zł

    miesięcznie

  • 5 h
  • 3h / 1 wizyta
  • 5 h
  • 40 pln*
  • Awarie krytyczne - natychmiast. Pozostałe zgłoszenia - indywidualne ustalenie z Klientem
  • 80 pln
  • no
  • no
  • no
  • no
  • no
  • Opcja 10 komputerów

  • 1 200 zł

    miesięcznie

  • 10 h
  • 8h / 2 wizyty
  • 10 h
  • 40 pln*
  • Awarie krytyczne - natychmiast. Pozostałe zgłoszenia - indywidualne ustalenie z Klientem
  • 80 pln
  • no
  • 150 pln
  • yes
  • yes
  • yes
  • Opcja 15 komputerów

  • 1 650 zł

    miesięcznie

  • 15 h
  • 12h / 3 wizyty
  • 15 h
  • 40 pln*
  • Awarie krytyczne - natychmiast. Pozostałe zgłoszenia - indywidualne ustalenie z Klientem
  • 80 pln
  • yes
  • 150 pln
  • yes
  • yes
  • yes
  • Opcja 20 komputerów

  • 2 100 zł

    miesięcznie

  • 20 h
  • 16h / 4 wizyty
  • 20 h
  • gratis *
  • Awarie krytyczne - natychmiast. Pozostałe zgłoszenia - indywidualne ustalenie z Klientem
  • 80 pln
  • yes
  • 125 pln
  • yes
  • yes
  • yes
  • Opcja 25 komputerów

  • 2 500 zł

    miesięcznie

  • 25 h
  • 20h / 5 wizyt
  • 25 h
  • gratis *
  • Awarie krytyczne - natychmiast. Pozostałe zgłoszenia - indywidualne ustalenie z Klientem
  • 80 pln
  • yes
  • 100 pln
  • yes
  • yes
  • yes

*    na terenie Warszawy

** czas od momentu zgłoszenia awarii, do podjęcia działań w celu jej usunięcia

Na wykonany serwis udziela się tzw. gwarancji “uruchomieniowej”, tzn. po sprawdzeniu poprawności wykonanej usługi, nie udziela się na nią dalszej gwarancji. Wszystkie naprawy wykonywane są tylko na prawidłowo działających komputerach z niezawirusowanym systemem operacyjnym. W przeciwnym wypadku, komputer wpierw zostaje przez serwisanta doprowadzony do stanu poprawnego funkcjonowania zgodnie z głównym cennikiem serwisowym. Serwisant ma prawo odmówić wykonania usługi w przypadku nietypowej konfiguracji komputera Klienta lub innych sytuacjach uniemożliwiających zaoferowanie odpowiedniej jakości usługi.

Zapytaj o ofertę

Background
Linux, Windows Server 2008-2012
Bash, Perl, Python, PowerShell
Zarządzanie i administracja
Business Intelligence
Linux, Windows Server 2008-2012
Bash, Perl, Python, PowerShell
Zarządzanie i administracja
Tablet
Linux, Windows Server 2008-2012
Bash, Perl, Python, PowerShell
Zarządzanie i administracja

Zapytaj o ofertę


Show Buttons
Hide Buttons